Paul-Peter Fransen

cviweb / Paul-Peter Fransen

Paul-Peter Fransen

Paul-Peter Fransen (1967) kwam 15 jaar geleden bij toeval in aanraking met Creatief Denken tijdens een workshop van Jeff Gaspersz.  Hij was verkocht en volgde de opleiding Advanced Creativity (COCD), nam driemaal deel aan de jaarlijkse Italiaanse CREA-conferentie en werd mede-oprichter van “de Nederlandse CREA” op Texel, www.outofofficeinspiration.com. 

Binnen het bedrijfsleven (Atradius, ABN Amro, Rabobank) werkte hij 25 jaar als business developer en hoofd marketing, waarbij hij experimenteerde met productontwikkeling (“Moederdagpolis”), klantreizen en storytelling. Sinds twee jaar werkzaam als bevlogen docent binnen het HBO (Hogeschool Utrecht – Instituut van Marketing & Commerce; HKU – Kunst & Economie) zoekt Paul-Peter naar manieren om de “harde” business kant te verbinden met de “soft skill” creativiteit. Hij is geïnspireerd door Ilya Zitter’s model over hybride leeromgevingen en past deze toe binnen onderwijsontwerp. 

Vanuit zijn bedrijf “Customer Creativity” begeleidt en traint hij gemotiveerde mensen om te komen tot synergie, ofwel creatieve samenwerking, de zesde eigenschap van Stephen Covey. 

Team

Festival der Creativiteit bestaat uit 2-daagse training Creatief Probleem Oplossen (Addy – Judith, Paul Peter – Erik op den Berg geven geheel in hun eigen stijl COP).
Je krijgt inzicht in creatief denken en leert praktische technieken.
De training is er op gericht dat je het proces van creatief probleem oplossen zelf kunt toepassen in groepen en in je eigen werksituatie.
Je leert patroon doorbrekend denken en een veelheid van ideeën en oplossingen te genereren. Zowel individueel als met groepen.

Registeren?

Stuur een mail naar Annemarie Hoevenaars